Reklamace zájezdu
Reklamace zájezdu
Dle občanského zákoníku má zájezd vadu, není-li některá ze služeb cestovního ruchu zahrnutých do zájezdu poskytována v souladu se smlouvou.
Může se jednat např. o ubytování v hotelu jiné kategorie, než Vám byla přislíbena, o nedostatečnou kvalitu služeb, o pláž ve větší vzdálenosti, než bylo inzerováno, o nekvalitní stravování apod.
Nejdříve se však podívejte, co všechno Vám pořadatel zájezdu opravdu slíbil. Relevantní však není pouze smlouva o zájezdu, ale rovněž různé inzerce, potvrzení apod., případně nějaké obecné očekávání.
Pokud potřebujete co nejdříve a správně reklamovat zájezd, obraťte se na odborníky z advokátní kanceláře CIKR.
výhody služby
- Vzneseme Váš nárok již do dvou dnů od první schůzky
- Vypočítáme výši Vašeho nároku
- Zastoupíme Vás v případě soudního sporu
proč využít naších služeb
- Potřeby klienta jsou prioritou
- Dostupné ceny právních služeb
- Kvalitní zpracování dokumentů a podání
Jak reklamovat zájezd?
Za vady zájezdu odpovídá přímo pořadatel zájezdu, kterým je v drtivé většině cestovní kancelář. Reklamaci byste tedy měli směřovat přímo vůči pořadateli.
Vadu je však nutné vytknout tzv. bez zbytečného odkladu. Nečekejte tedy na příjezd domů a rovnou u delegáta vadu vytkněte a určete přiměřenou lhůtu k odstranění této vady, pokud není potřeba vadu odstranit okamžitě.
Pokud se jedná o vadu zájezdu odstranitelnou v místě pobytu, je cestovní kancelář povinna vadu odstranit ve Vámi určené přiměřené lhůtě. Jedná-li se však o vadu neodstranitelnou v místě destinace, má na vyřízení reklamace třicet dnů.
Důležité je podrobně uvést v čem spatřujete vadu či vady zájezdu, který reklamujete, a jakým způsobem by měla být Vaše reklamace vyřízena.
Co o nás říkají klienti
Co o nás říkají klienti
VynikajícíNa základě 80 hodnocení Monika Skalická2024-12-11Moc děkujeme za velice kvalitní služby Vaší kanceláře . Obzvláště paní advokátce Knězové a i jejímu kolegovi.Za výborné zastupování ve věci mojí maminky.Velice si Vás vážíme a děkujeme.Kdyby byl každý jako vy kteří bojují za spravedlivost bylo by na světě lépe... Lucie Miňovská2024-12-04Se zastoupením poskytnutým touto advokátní kanceláří v oblasti rodinného práva jsem byla dlouhodobě velmi spokojena, jak co se týče jednání před soudy, tak i přípravy písemností a komunikace. Služby mohu jen doporučit. An na2024-11-28Všem vřele doporučuji! Na můj dotaz po telefonu, jsem dostala jasnou odpověď. Moc děkuji Vojtech Maryska2024-11-25Doporučuji, vše proběhlo podle mých představ. Komunikace ze strany AK CIKR byla vždy profesionální, jednání férové. Adolf Lebeda2024-11-07Na můj telefonický specifický dotaz jsem dostal stručný návod jak postupovat. Děkuji. Dana Kubíčková2024-11-01Ze své zkušenosti mohu tuto advokátní kancelář jen doporučit. Můj případ vyřešili k mojí naprosté spokojenosti. Jednání bylo vždy profesionální. A v přístupu k případu, dle mě nelze nic vytknout. Sarka Pospisilova2024-11-01Bleskurychlá pomoc. Ačkoli v mém případě šlo o pomoc na telefonu a zjištění potřebných informací a dalších postupů, odpověď, vysvětlení, postupy... Vše bylo okamžitě. Mockrát děkuji Silvie Šustrová2024-10-24Rychlá, výstižná odpověď, doporučuji. Kristýna Krucká2024-10-10Příjemné vystupování, pochopení, profesionalita a efektivita. To vše zde najdete. Doporučuji. Zuzana2024-09-26Jsem ráda, že jsem zavolala, povzbudilo mě to. Děkuji. Zuzana Franclová
Další služby v oblasti zkažené dovolené
DOPORUČENÍ
DOPORUČENÍ
Doporučujeme Vám podrobně prostudovat smlouvu o zájezdu ještě předtím než vycestujete. Dovolená má být dobou odpočinku, nicméně pokud není podle Vašich představ, nebojte se upozornit na vady zájezdu, máte na to právo.
Kontaktujte nás
Rádi vám pomůžeme vyřešit vaše záležitosti a poskytneme Vám potřebnou konzultaci.
Vyplníte žádost o konzultaci
1
Ozveme se Vám a domluvíme se na podrobnostech
2
Nabídneme Vám nejvhodnější řešení Vašeho problému
3
ObraŤte se na nás
Mgr. Petr Kovařík
petr.kovarik@cikr.cz